18.10 hokey by Maracz
(prestaro za odgovor)
Maracz
2005-10-17 21:32:51 UTC
FINSKA
TAPPARA - ESPOO 1 <5,5
JYVASKYLA - LUKKO 1 <5,5
SAIPA - ILVES NO BET
KALPA - HAMEEN. 2 (X)
HIFK - LAHTI 1 <5,5
JOKERIT - ASSAT 1
KARPAT - TPS TURKU 1 <5,5

SVEDSKA
FARJESTADS - BRYNAS 1 (NO BET)
LULEA -DJURGARDEN 1 <5,5
MODO - TIMRA 1 (X) <5,5

SVABE
HAMBURG - EISBAREN 2(X) >5,5
KOLN - DUSSELDORF 1(X)

AUSTRIJA
LINZ - GRAZ 1 >5,5
VILLACH - KLAGENFURT 1 >5,5
SALZBURG - INNSBRUCK X2 >5,5

......komentirajte ,rado cu vam odgovoriti na vase
argumente.................
.................JEBALI TE POSTOVI,KODA JA TO KU®IM
Hasek Os
2005-10-17 21:37:55 UTC
Evo , ja baš nabacio svoje pickove za sutra ...

Ako smijem primjetit , nikako se neslažem s Eisbarenom 2 - oni su u
totalnoj banani , a Hamburg se diže iz kola u kolo i vratili su im se
neki oporavljenici ... Po meni je to kec ...
Dragon
2005-10-17 21:38:29 UTC
"Maracz" <***@email.htnet.hr> wrote in message news:dj15a1$lb5$***@bagan.srce.hr...

FARJESTADS - BRYNAS 1 (NO BET)

zasto mislis da je NO BET?

meni ovo izgleda kaj jedan od zicera sutra, a i prosle sezone su ih
pobjedili i vani i doma, i to s hendikepom!
Hasek Os
2005-10-17 21:44:20 UTC
Post by Maracz
FARJESTADS - BRYNAS 1 (NO BET)
zasto mislis da je NO BET?
meni ovo izgleda kaj jedan od zicera sutra, a i prosle sezone su ih
pobjedili i vani i doma, i to s hendikepom!

Prošlogodišnji Brynas i ovogodišnji su 2 pojma ... A o Farjestadu da
i ne pričam ... Dok su u Farjestadu zbog lockauta igrali NHL igrači ,
Brynas nije imao novaca da ih plaća ...

Farjestadu su NHL-ovci ošli , ali Brynas ih nikad nije ni imao ...
SLAŽEM SE S MARACZOM - NO BET !
Vuky
2005-10-17 21:44:43 UTC
heh....prvo ja ocrnim danca u daxovoj piramidi za sutra i sad jos i ti ovaj
drugi par....
Post by Maracz
FARJESTADS - BRYNAS 1 (NO BET)
tako da mu nista ne ostane u vrhu piramide.... :-)))

Pozdrav, Vuky
Maracz
2005-10-17 22:06:59 UTC
Post by Maracz
FARJESTADS - BRYNAS 1 (NO BET)
tako da mu nista ne ostane u vrhu piramide.... :-)))
Pozdrav, Vuky
....ne biti bezobrazan............
...ne igram ja protiv DAX-a ,nego jednostavno volim imati i svoje
misljenje......
.....ponekad fulam, ponekad pogodim i uvijek se veselim kad neko
dobije......
....kladjenje se i sastoji od rizika ,a ja ga pokusavam svesti na
minimum......
....svi ziceri u jednom danu rijetko prolaze i da poslije mi ne bi bilo
zao, taj par
zaobilazim (sto ne znaci da nece Farjestads pobijediti)

.....za mene je NO BET ,jer jednostavno ne znam da li ce Farjestads to
htjeti
sutra dobiti, a tako je mali koef. da mi se ne ispalti zivcirat radi toga
jednog para
......on jest bolja ekipa ,ali necu ga igrat ,jer smatram da je Brynas
podcijenjen...
.......na nekom sporednom listicu (5 kn do tajkuna ) se mozda i
nadje..........
.......tko zeli neka igra i daj Boze da Farjestads pobijedi...........
.................JEBALI TE POSTOVI,KODA JA TO KU®IM
Hasek Os
2005-10-17 22:33:36 UTC
Opet , ak smijem primjetit , da se malo našalim :)

Teško ce itko od nas s 5 kuna do tajkuna :)

Prije cemo s 5 kuna do majmuna :)

Iako cini se ni majmun nije loše biti ... - jedeš banane i boli te
kurac ... izmedu ostalog i za Farjestad i za Brynas :)) jesam u pravu
? :)
Maracz
2005-10-17 22:36:02 UTC
"Hasek Os" <***@net.hr> wrote in message news:***@g43g2000cwa.googlegroups.com...
Opet , ak smijem primjetit , da se malo nasalim :)

Tesko ce itko od nas s 5 kuna do tajkuna :)

Prije cemo s 5 kuna do majmuna :)

Iako cini se ni majmun nije lose biti ... - jedes banane i boli te
kurac ... izmedu ostalog i za Farjestad i za Brynas :)) jesam u pravu
? :)

......ma tak ti ja odigram s vremena na vrijeme i ispadne bas kao sto rece :
....5 kuna - dobijem majmuna.........:::::)))))
p***@gmail.com
2020-06-18 18:20:39 UTC
...ajoj...