MLB
(prestaro za odgovor)
Tushiro Miyaya
2015-03-04 18:50:10 UTC
Pocinje MLB predsezona...

Imate li kakvih viesti o prelazima. Ja sam negdje procitao da je Lester
potpisao za Chicago Cubse...

Cubsi su inace imali jos nekoliko potpisa i cini se da su ambiciozni ove
sezone...
Tushiro Miyaya
2015-03-08 11:52:05 UTC
"Tushiro Miyaya" je napisao u poruci interesnoj
grupi:md7k5c$hrt$***@news1.carnet.hr...

Pocinje MLB predsezona...
---

Bucholz potpisao za Red Soxe...
Tushiro Miyaya

Samardzija se vratio u Chicago ali ovaj put u White Soxe..
Tushiro Miyaya
2015-03-20 17:26:40 UTC
~~~

Scherzer za Washington
Davor_S
2015-03-20 20:28:22 UTC
Post by Tushiro Miyaya
~~~
Imate li kakvih viesti o prelazima. Ja sam negdje procitao da je Lester
potpisao za Chicago Cubse...
~~~
Scherzer za Washington
mislim da æe natsi biti moæna ekipa
mnogi su im i prije ovoga predviðali osvajanje prvenstva
Tushiro Miyaya
2015-03-22 12:58:54 UTC
Post by Tushiro Miyaya
Scherzer za Washington
mislim da će natsi biti moćna ekipa
mnogi su im i prije ovoga predviđali osvajanje prvenstva
~~~

Da li bi se isplatilo forsirati kladu na njih ove sezone?
Davor_S
2015-03-22 21:16:36 UTC
Post by Davor_S
Post by Tushiro Miyaya
[...]
hmmmmm ...
Poku¹avao sam to ali mi te jake ekipe pojedu novaca i Ÿivaca ....
Ove sezone sam mislio igrati ne¹to drugo:
igrati na SLABE!
Veæi su koeficijenti a imaju preko 0.300. Da ne kaŸem pobjeðuju u svakoj
treæoj utakmici.
Spring trening ne igram, èak niti rezultate ne pratim redovito.