online kladionica
(prestaro za odgovor)
chikenkiller
2015-01-05 18:14:40 UTC
Sad kad mi uzimaju 10% na ovo malo dobitka
mozda je opet vrijeme za stranu kladionicu.
sad sam HR lutriji,i ok je ,mogu uplatiti i povuci novce na obicni maestro.
Ima koja preporuka,da se moze uplatiti samo preko Maestro kartica?
Jos da ima livestream...

Lp
kenwilber
2015-01-09 01:51:01 UTC
Otvori si skrill pa uplaćuj i isplaćuj koliko hoćeš i di oćeš. Sa
skrilla možeš na mestro.
Ako ti je to problem, onda su hrvatske klade za tebe i dalje nabolji
izbor.