Supersport i problemi s online klađenjem
(prestaro za odgovor)
Noxon
2013-05-22 17:10:44 UTC
Ima li tko problema? ja imam, a poslao sam im i sljedeći mail, da li
mogu očekivati priznavanje njihove greške?

"Poštovanje,

vidim da imate nekih problema sa internet stranicom i internet
klađenjem, koji su, posljedično, i meni ko korisniku stvorili probleme.
Naime, oko 17:30 sati sam napravio okladu od 50 kuna online, ali kada
sam išao vidjeti stanje na računu, ostalo je nepromjenjeno, a listića
nije bilo u kolumni Listići. Misleći da sam očito sam kriv i da je iz
nekog razloga oklada odbijena, ponovio sam tu istu okladu, da bi u
djeliću sekunde koji slijedi nakon potvre uplate listića, vidio u
kolumni Raspoloživo da mi je skinut iznos i za prvu, i za ovu drugu
okladu. Oko 19:00 sam obavio i 3. okladu (ovaj puta drugi listić), koji
se također nije upisao pod listiće, te je Raspoloživo kolumna i dalje
ostala nepromjenjena. No, ponovno sam u onom, već spomenutom djeliću
sekunde, vidio da je pod Raspoloživo spomenuta cifra skinuta s račun.
Dakle, moje pitanje jest sljedeće: nakon što sam uložio ovu 'žalbu', da
li mogu očekivati refundaciju drugog uplaćenog listića (dakle, 50 kuna
koje sam prvotno ponovio), pošto je vaš stranica stvorila problem?
Zahvaljujem na odgovoru,"
jazavac
2013-05-22 17:35:45 UTC
Ima li tko problema? ja imam, a poslao sam im i sljedeci mail, da li mogu
ocekivati priznavanje njihove greske?
katastrofa su. nikako da mi isplate ono sto sam dobio live na haasu. sad su
napraviili listic dobitnim ali para nema. ljudi se dosta zale po forumima da
im se novci pojavljuju i nestaju sa racuna. i dosta slucaja ima kao taj
tvoj. puj
Sigo
nadam se da ovo ponekad proèitaju i oni iz financijskih inspekcija
johndory
2013-05-22 17:41:42 UTC
Post by Noxon
Ima li tko problema? ja imam, a poslao sam im i sljedeći mail, da li
mogu očekivati priznavanje njihove greške?
meni su vratili lovu kad sam tako frknuo duplu uplatu...
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore
VEki
2013-05-22 18:06:13 UTC
Ima li tko problema? ja imam, a poslao sam im i sljede=E6i mail, da li=
=
mogu o=E8ekivati priznavanje njihove gre=B9ke?
kolegi nestalo par tisuca sa racuna, poslo im mail, ispricali se i pare =
=

dosle. ja sad uplatio na net, uredno doso mail da je sjelo, para nema. =

poslo im mail, cekam. znao sam da ce jos neko imat problema pa navratio =
=

ovdje pogledat :)

-- =

vise nije bitno
VEki
2013-05-22 20:22:55 UTC
[...]
. =
poslo im mail, cekam. znao sam da ce jos neko imat problema pa navrat=
io =
ovdje pogledat :)
razmijenili par mailova, tvrde da su mi trebale doc pare... jebem im =
sve...proso bi mi hajduk i vise golova na salzburg...cekao bi monfilsa=
=
za 400 kn. ako prodje-jebem im sve po spisku. parove se jos vise sa =
strane i pise da nije u ponudi, tecaj 8...
tek sad vidim, nije proso hajduk...povlacim rijeci :)

-- =

vise nije bitno
eume
2013-05-23 00:34:56 UTC
Post by VEki
Post by VEki
Post by Noxon
[...]
Sad im pošalji mail i zahvali se što su ti ostavili nešto kuna više u
džepu. :)
jazavac
2013-05-23 09:44:39 UTC
Post by VEki
Ima li tko problema? ja imam, a poslao sam im i sljedeæi mail, da li
mogu oèekivati priznavanje njihove gre¹ke?

-to je ss rijesio da lokosi izjednace da ne bi imali problema s tobom :)
VEki

vise nije bitno
jazavac
2013-05-23 15:49:31 UTC
opet ss ne radi kako treba
s***@gmail.com
2017-04-19 20:57:44 UTC
na koji mail da im pisemza gresku na listicu
l***@gmail.com
2020-05-31 15:59:31 UTC
Nemogu otvoriti ponudu na onlin klađenj niti igrati uzivo.dali tko zna